Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Informational Samsung cipta mouse komputer yang boleh bergerak !?

Show informational about something

amizikryy

Corporal
DFM Member
Joined
Jun 6, 2021
Messages
88
Reaction score
313
DragonCoin
8,221.00
assalamualaikum selamat petang semua, baca tajuk thread pun dah pelik kan tapi itulah realiti nya haha

106049550-1564528393354gettyimages-1153848480.jpegMoving-Mouse-work-life-balance-samsung-card-Branding-in-Asia.jpg

Baru-baru ni (dah lama sebenarnya hehe) syarikat teknologi gergasi Samsung yang berasal daripada Korea Selatan ini telah mencipta satu mouse/tertikus komputer yang boleh "melarikan diri" untuk mengatasi masalah bekerja berlebihan masa. Korang faham2 sendiri lah negara dekat Asia Timur ni banyak yang kerja berlebihan terutama nya South Korea dan Japan, kerja berlebihan boleh memberikan banyak kesan buruk. Korang boleh tengok macam mana mouse/tertikus tu "melarikan diri" dalam video di bawah

 

Syedhafiz1234

Community Leader
DragonForce Malaysia
Joined
Nov 14, 2021
Messages
186
Reaction score
764
DragonCoin
1,396.00
Black Dragon
Eagle
assalamualaikum selamat petang semua, baca tajuk thread pun dah pelik kan tapi itulah realiti nya haha

View attachment 25620View attachment 25621

Baru-baru ni (dah lama sebenarnya hehe) syarikat teknologi gergasi Samsung yang berasal daripada Korea Selatan ini telah mencipta satu mouse/tertikus komputer yang boleh "melarikan diri" untuk mengatasi masalah bekerja berlebihan masa. Korang faham2 sendiri lah negara dekat Asia Timur ni banyak yang kerja berlebihan terutama nya South Korea dan Japan, kerja berlebihan boleh memberikan banyak kesan buruk. Korang boleh tengok macam mana mouse/tertikus tu "melarikan diri" dalam video di bawah

esok nak pakai mouse .. mouse dah hilang ahaha
 
Top